اجاره خانه روستایی چشم انداز درفک حلیمه جان

(تعداد بازدید: 3621)   گیلان ,  رودبار ,  حلیمه جان  کد اقامتگاه: 106035 100+ 100+ نفر شب
شروع از  800000 تومان

خانه روستایی چشم انداز درفک در روستای حلیمه جان رودبار واقع شده است. این اقامت گاه با فاصله 32 کیلومتری از رودبار در زمینی به مساحت 120 متر و زیربنای 60 مترمربع بصورت یک ساختمان 2 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 7 گردشگر را دارد. فاصله ویلا تا جاده رشت - قزوین 4 کیلومتر می باشد.
این خانه بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که شامل اتاق پذیرایی (20 مترمربع)، 1 اتاق خواب (28 مترمربع)، 2 تراس (10 مترمربع)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد. ویلا در طبقه همکف قرار دارد و در طبقه اول تنها یک تراس (10 متری) بنا شده است.
چشم انداز این خانه روستایی رو به کوه درفک و آبندان می باشد که زیبایی خانه را دو چندان کرده است. فاصله آن تا دریاچه عروس تنها 5 دقیقه می باشد. فاصله ویلا تا سوپر مارکت و نانوایی 300 متر می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به آبندان (جلوی اقامتگاه)، دریاچه عروس (5 دقیقه)، سفید رود (15 دقیقه)، پارک جنگلی ساحلی درنیکا (15 دقیقه) و سد تاریک رستم آباد (20 دقیقه) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
800000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو خانه روستایی چشم انداز درفک حلیمه جان

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 7 نفر

ویلا شامل اتاق پذیرایی (مبلمان و تلویزیون)، 1 اتاق خواب (1 تخت دبل و سرویس کف خواب)، تراس، آشپزخانه با امکانات آشپزی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر گازی (پنجره ای). سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو خانه روستایی چشم انداز درفک حلیمه جان:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 5 رائ داده شده

معماری و منظره:2.9 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2.3 از 5

وضعیت نظافت:1.8 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
3 دیدگاه ثبت شده است

افشین (رزرو کننده) اقامت در مرداد 1402 17 مرداد 1402
سلام ما یک شب در این خانه اقامت داشتیم و فوق‌العاده پشیمان شدیم که اینجارو انتخاب کردیم.
در اولین برخورد ، واقعی نبودن عکسهایی که در سایت به عنوان منظره داخلی و بیرونی خانه بود که اصلا همخوانی نداشت و در کل فیک بود.
و همینطور داخل خانه کثیف ، پر از حشرات ، نداشتن یک سیستم خنک کننده خوب که متاسفانه فقط یه پنکه سقفی داشت، وسایل آشپزخانه کثیف مخصوصا داخل یخچال فوق‌العاده کثیف بود درضمن یکی از دیگر عیب‌های این خانه توضیحات اشتباه در مورد خانه بود که نوشته شده بود فاصله خانه تا دریاچه به صورت پیاده‌روی 5 دقیقه هست که حداقل 30 دقیقه فاصله داشت
من از سایت بوم گردی خواهش میکنم حتما با اینجور خانه های که عکس فیک و همینطور توضیحات کاملا اشتباه در مورد خانه و محیط آن داده شده ، برخورد جدی انجام شود.
معماری و منظره:1 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:1 از 5

وضعیت نظافت:1 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به افشین بابائی 20 مرداد 1402
کاملا این حرف دروغه از لحاظ نظافت خونه من حرف اول رو میزنه فقط مشکل سرمایشی بود اونم که ترانس افزاینده گرفتم الان کولر فعاله حدود ۱۷ میلیون بخاطر همین موضوع هزینه کردم بعد فاصله تا دریاچه حدود ۵ دقیقه است شما میگین ۳۰ دقیقه من ۳۰ دقیقه میرم رشت سر کارم خواهش یه حرفی بزنید که واقعیت داشته باشه با تشکر


مصطفی (رزرو کننده) اقامت در مرداد 1402 15 مرداد 1402
باسلام.متاسفانه خاطره خوبی از این اقامت نداشتیم.بسیار کثیف بود.بنا بسیار قدیمی بود.حتما جهت اقامتگاههای تحت قرارداد خود از تصاویر واقعی بنا و نظافت کامل آن اطمینان حاصل نمایید.
معماری و منظره:1 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:1 از 5

وضعیت نظافت:1 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5


فتانه (رزرو کننده) اقامت در فروردین 1402 18 فروردین 1402
با سلام و عرض خداقوت خدمت پرسنل محترم سایت، از نظر رزرو و اطمینان جهت پرداخت هزینه سایت ایران بوم گردی عالی می باشد اما اقامتگاهی که ما رزرو کردیم باعث میشه دیگه از این سایت رزرو انجام ندیم. اقامتگاه بسیار بسیار کثیف. سطل زباله سرویس بهداشتی پر بود. سطل زباله آشپزخانه پر بود. زیرسیگاری پر از ته سیگار، دستمال کاغذی های کثیف روی زمین پر بود. روی فرش ها، تخت، بالش ها پر از موی سگ، یخچال پر از غذاهای نیمه کاره و مانده و ... در کل افتضاح بود.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:1 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید